11. juli 2013

"intet internet, intet liv"



Nu har jeg endelig fået internet (et liv)! Næsten det første jeg gjorde efter at komme ind ad døren efter to uger uden internet, var at skynde mig på ipaden, tjekke: tumblr, bloggen, face etc.

Tilgengæld har jeg været sammen med mine veninder, og vi er faktisk kommet meget tættere på hinanden da vi ikke hele tiden har siddet med telefonen... Det kan faktisk anbefales! Jeg har også været en masse udenfor idet gode vejr og taget en masse flotte billeder!

(Så alt i alt har jeg måske alligevel et liv uden internettet?)

Vi ses om 2 uger igen, da jeg skal til Bornholm.

På gensyn, knus Isa

2 kommentarer:

  1. Åååååh, et kønt og skarpt billede!
    Og er man lidt afhængig er internettet, hvaa? Hihi.

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde !

      Og ja, det kan man vist ikke komme udenom at man er ;-)

      Knus igen

      Slet