7. april 2013

"holland"



Ingen ferie i Amsterdam uden en kanalrundfart i en af deres 1000 kanaler!

Der var også Starbucks, og for en kaffe-elsker er det jo bare sagen, især når det er frappuccino!


Heller ingen ferie i Holland uden et billede med en ægte gammeldags mølle!


I Holland er foråret rigtig godt på vej, der var både fuglsang, og blomster!


Mine køb:
Volume Collagene Waterproof Mascara fra L'Oréal
BB-Cream fra Gosh
Make-Up børste rens fra M-Cosmetics
Color Surge Eye Shadow fra Clinique
Final Shine Spray fra GHD
Make-Up svampe fra M-Cosmetics
Læbestift fra Ukendt mærke
Pensel fra Nilensjord (Godt nok købt i Danmark, men har lige købt den, og elsker den!)

Først og fremmest undskyld jeg er så sent ude med mit indlæg, men har jo været i Amsterdam, og pga. lockouten hjemme hos min bedstemor (uden internetforbindelse), og hygget med mine veninder...

Men har som sagt været i Amsterdam (Holland), jeg har besøgt familie, kigget på byen, og shoppet. Det har alt i alt været en rigtig dejlig lille ferie...Og selvfølgelig har jeg også spist mig tyk i påskeøg ;)

Vi ses nok først om en uges tid, da jeg igen skal passes hos min bedstemor pga. lockout.

Knus Isa

2 kommentarer:

  1. Rigtig fin blog! :-)
    Tjek gerne min blog ud og smid en kommentar! <3
    Kram http://celinahuynh.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Skal nok kigge! :-)

      Knus Isa

      Slet