29. januar 2013

"3 i 1"



Makeup og jeg ér altså bare virkelig gode venner, og vi er også virkelig gode venner med Michelle Phan. Jeg har siden jeg kom hjem fra en 2 timers gåtur med veninden siddet og set Michelles videoer, og samlet inspiration. Og den inspiration blev så til disse 3 looks, som ser forskellige ud, men de bliver lavet ens:

 Jeg starter bare med helt almindelig primer på øjenlåget, og globelinjen, så tegner jeg mine bryn op, og er nu klar til øjenskyggen. Jeg vælger først en blød/let farve og lægger på selve låget, så lægger jeg en mørkere farve på hjørnet, og blender den ud i globelinjen. Derefter tager jeg en hvid eller fx lyseblå hvis mit look er i blå nuancer, og lægger ved øjenkrogen. Til sidst fører jeg farven fra hjørnet ned til nederste øjenlåg og lægger en sort eyeliner på vådekanten (hvilket ikke behøves)... 

Og vupti, så har du enten et dramatisk "cateye" look, et sødt romantisk look, et fest look, eller noget helt fjerde <3

"Good luck"

Knus Isa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar